Bråtorp

Kom hem igår från min farfars söta sommarstuga ute i Bråtorp, varit där under tre dagar med några av mina jättemysiga vänner. det vart verkligen lyckat! vi hade skitkul och asmysigt :) synd bara att vi inte kunde tända brasan.. haha känns som jag tjatat om det hela tiden! iaf så kom elli och caroline först hem till mig och elin runt sex ungefär och så kom andra elli och vi åkte och handlade. jävlar vad vi skulle käka HAHA, men det mesta gick faktiskt åt. vi kom fram vid nio då vi packade upp och fixade till lite i stugan innan vi begav oss till badet. badet ligger typ tre minuter från stugan, går bara genom en skog så är man där på en gång i princip. asnice! och det är hur varmt i vattnet också, varmare än i våran pool som är typ 23-25 grader nu. så himla skönt, älskar bråtorp :) när vi badat och pratat klart på bryggan gick vi hemåt igen. då satt vi ute en stund och gick sedan och la oss tidigt (tolv typ) för att gå upp skapligt tidigt nästa dag, eftersom vi skulle gå till bussen och möta carolines pojkvän albin.

vaknade flera gånger under natten eftersom jag var tvungen att dela säng med caroline (det finns jättemånga sängar i stugan, men alla ville sova i samma rum) och hon nästan tröck ut mig på golvet hela tiden, haha. sen var det något jävla alarm som ringde hela morgonen, och jag hade ingen aning om vems det var eller varifrån det kom. tänkte ändå vänta tills mitt alarm gick igång, vilket det gjorde typ en timme senare. det visade sig vara carolines irriterande alarmsignal som stört vår sista timmes sömn. gick upp, jag först som vanligt. försökte få liv i de andra och det var inte så svårt som jag hade trott. vi åt frukost, satt där och väntade på att klockan skulle bli ett, då vi skulle gå mot bussen och möta rödingen. när vi väl gjort det och var tillbaka i stugan och hade fixat albins grejjer stack vi ner till testensjön igen. badade och lekte och hade jätteroligt! fick även i elli trots hennes stora skräck för krokodiler. jag var däremot tvungen att lova på väldigt många av de jag älskars liv innan hon trodde mig. söta unge! sen stekte vi en bra stund, och jag och elli sumpade två skitsnygga killar för att vi skulle gå tillbaka till stugan? varför vet jag inte.. jaja sånt är livet. när vi var tillbaka hade vi det jättetrevligt iaf, körde carolines varitation av ölspelet och grillade flintastek med potatissallad och bearnaisesås mhmm.. så gott! chillade och väntade in albins kompis nisse, och även caroline väntade på några kompisar som skulle komma och lämna en grej och åka hem. åh vad det gick bra att få iväg dom.. asirriterande! lyckades iaf med att hålla dom borta från stugan. sen gick vi ner till badet och caroline och elin badade, ingen annan kände riktigt för det. stugan igen, satte oss inne pga alla förbannade jävla mygg och satt och chillade i sängarna med nisses musik, skönt som fan! sen somnade vi vid tre kanske?
igår vaknade jag helt själv, först av alla som vanligt. hade bestämt att vi inte skulle gå upp en speciell tid så kunde inte väcka någon heller. jag gick ut, fotade lite med min mobilkamera haha. sen började jag städa. då vaknade alla och hjälpte mig :) sen när vi städat klart åt vi frukost, gick ner till badet och stekte ett tag, gick tillbaka och åt grillade bananer&choklad med glass och drack kaffe. sedan sista rycket med disk och sopning och packning och allt sånt som måste göras när man lämnar en stuga. pappa kom och hämtade oss och skjutsade alla dit dom skulle och sen när vi kom hem stekte jag pannkakor och var allmänt nöjd med livet :) tog mig ett varmt bad, skööönt. sen gick jag och la mig nästan på en gång. eller så var det iaf planerat. satte på en film så jag skulle somna lättare, men jag kunde inte somna överhuvudtaget. t o m när filmen var slut låg jag i säkert en timme och fulade mig, asvarmt i rummet också. men jag lyckades somna iaf och vaknade redan vid tio.

ikväll ska jag, elli och caroline gå på bio, vi ville se My bloody valentine 3D men den visar dom tydligen inte längre? :( så vi ska nog se på drag me to hell istället. den verkar också ganska läskig, haha. har lovat elli att vi alla tre ska sova tillsammans inatt, vart det blir vet jag inte än. men det kommer bli mysigt ikväll :) innan bion måste jag till stan till ungdomsmottagningen och fixa nytt recept på p-piller eftersom jag har en vecka kvar på min sista karta och dom sa aldrig att man skulle ringa och boka ny tid när man började på sin sista? fett taskiga.. palla börja om liksom.
nu - stek i poolen.

puss!

elli ;*s kommentar

fattar inte hur vi kunde sumpa killarna!!

dom va ju sjukt snygga! <3

dumt gjort.. de va min idee å gå tbx till stugan oxå? haha

2009-07-03 @ 14:12:35
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
saras kommentar

jaaaa! assnygga! haha ditt fel elli, faan! <3

2009-07-03 @ 18:52:02
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0