busväder

jag vill ha sommaren, solen och värmen, tillbaka! är trött på alla våta kvällar och trista förmiddagar, me wants heat! jag vill bli brun. jag skulle bli neger denna sommar, jag har inte ens kommit halvvägs. suug. måste man åka utomlands för att få lite sol i själen? jag som inte har några pengar. stackars mig...
idag ska jag och familjen ut till rasbokil och måla ifall det inte börjar regna. men det skulle bli lite bättre väder senare tror jag. imorn skulle det åtminstone bli det så då ska jag och elin sova kvar därute med mormor och morfar och sedan fortsätta måla imorgon. dagen och morgondagen består alltså av slit, svett och kladd. haha. ska bli niiice. gårdagen/kvällen var funfun :) har varit med elli enda sen i söndags vilket har varit supermys, vi hade myskväll i söndags och åkte till staden för att träffa caroline igår. där träffade vi även bella, tobbe och albin :) senare bar det av mot storvreta igen, jag elin elli carro och albin. vi drog till någon DK, daniel hette han tror jag, och typ chillade. drog till hans mammas polare haha? aja det var väl nice, men sen drog vi allihopa hem hit istället och kollade på film :) det blidde "Derailed" med Jennifer Aniston. asbra film, dock väldigt hemsk. sen blidde jag trött och la mig i min säng och kollade på borat, haha. sjuka jävel! elli kom och gjorde mig sällskap och de andra tog plats framför tvn i elins rum istället. jag och elli somnade till borat och jag vaknade av den jävla menymusiken till borat, stängde av tvn och somnade om. vi vaknade vid 12 typ och käka frukost, sen drog albin och elli hem igen, nu sitter jag här ensam. carro kommer snart skulle jag tro,hon ska förmodligen följa med ut till rasbokil och måla senare idag också :) myspys. synd att man inte känner några därute längre. alla i samma ålder har i princip flyttat hemifrån och in till stan. synd.. minns många barndomsminnen med ett antal därifrån haha, fan vad roligt vi har haft i våra dagar! dagar man minns och även dagar man saknar, fina stunder helt enkelt :)

nu ska jag dra mig vidare mot duschen och sen har jag ingen aning vad jag hittar på för att fördriva tiden. jag känner mig konstig nu för tiden, skumt.. vet inte på vilket sätt eller varför heller, jag bara.. har ingen aning haha. livet är fullt av oförklarliga problem, antar att detta är ett av dom. önskar bara man kom på vad det var så man slapp känna sig så tom, ja just det! det är känlsan. jag känner mig tom. i need something. men vad vet jag inte. haha. jösses. vilka problem jag har. tror jag vet vad jag behöver; h-j-ä-l-p. hah, stackars mig!

hoppas ni mår bra iaf :)
pusspuss

elli ;*s kommentar

<3

2009-07-28 @ 15:53:15
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
saras kommentar

jag älskar dig elli <3

2009-07-29 @ 14:47:28
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0