Jag & The Killers @ Hultsfred '09

THE KILLERS! <3
8-9-10-11/7


LYCKA!
På tisdag rullar jag och några sköna brudar med festivalbuss ner till vårt kära Hultsfred till den efterlängtade och äntligen fastspikade sommarfestivalen Hultsfred '09 där mina stora idoler The Killers kommer äga scenen. och jag är så lycklig , kan inte beskriva med ord. Det blev bestämt idag, efter mycket velande fram och tillbaka (mest från mina föräldrars sida) om jag skulle få åka eller inte, var jag skulle få pengarna ifrån och också vilka jag ska åka med. Nu är allting klart! förutom att jag måste köpa biljetten men det fixar vi det första vi gör imorgon, det löser sig!
Jag blir borta till 12/7, sakna mig inte för mycket.

elli ;*s kommentar

jag kommer sakna dig!. <3 avundsjuk blir ja oxå.

2009-07-05 @ 19:56:50
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0