lördag.

jag gick och la mig igår efter vi hade tittat klart på harry potter och den flammande bägaren. eller ja, gick och la mig.. läste lite ur harry potter och fången från azkaban (jag har bestämt mig för att läsa alla böcker innan dödsrelikerna har premiär på bio). vart såklart störd av nån störd brud som säkert tyckte hon var jätterolig att ringa mig mitt i natten och leka att jag heter frida? så jävla patetiskt, ska man busringa ska man göra det på riktigt! haha sämst. any ways, somnade runt ett, vaknade kl 4? och var hur pigg som helst.. kunde inte somna om. märkte då att någon hade öppnat min dörr på vid gavel vilket gjorde mig en aning irriterad.  stängde dörren och försökte somna om. det visade sig när jag vaknade igen vid tio att jag hade lyckats. medan jag låg där i sängen kunde jag inte undgå att se hur soluppgången reflekterades på trädkronorna utanför mitt fönster, himla vackert!

nu sitter jag bara och väntar på att resterande familjemedlemmar ska öppna ögonen för dagen så vi kan åka ut till bråtorp och börja renovera! finally, ska bli jättekul! får se om vi börjar måla stugan idag, annars blir det väl imorn? hoppas det inte regnar på oss.

puss





Dagens syssla, och resultat. den mesta av grundmålningen är nu färdig. skönt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0