onsdag,

målade som sagt igår, på mormor och morfar lada ute i rasbokil. huset skulle vi tydligen ta nästa år istället. det var mys, caroline följde med. vi plockade blådär, hallon, smultron, vinbär och alla möjliga bär och bakade blåbärspaj med en väldigt improviserad deg från min systers sida där hon hade allt från digestive till vita hallon i själva degen. å herrejössanes vad god den blev! gjorde vi bra, he he ;)


" Sagan om bakningen "
  • Nu ska vi baka en paj.
  • Jag (Carro), Sara, Elin, och Malin.
  • Elin tar fram alla ingredienser.
  • Sara var på toaletten och bajsa. (det gjorde jag inte alls.)
  • Malin och jag hejar på medans jag laddar min mobil.
  • Alla bär står på bordet.
  • Elin knådar så det ryker.
  • Ibland vill Malin också knåda.
  • Men det får hon inte.
  • Jag känner mig rekorderlig till 2.25%.
  • Men det är en hemlis.
  • Elins hår ser ut som en cheese ball medans Malins finger är en pinne. Sara säger jag inget om..
  • Sara är underbar på att rensa blåbär.
  • Kanske för hon är ett. (jag är ett sorgset, fruset blåbär. enligt linus.)
  • *stor kludd* <-- BLÅBÄR!
  • Elin bli arg för Sara lagt sig själv på plåten.
  • Morfar står och äter cheese balls och ser bekymrad ut över bakningen.
  • Mina short's torkar utanför efter all målning.
  • Jag har morfars shorts på mig, dom är läckra och populära.
  • Vi ska se på film senare.
  • Jag undrar vilken det blir?
  • Pippi Långstrump tror jag ;)
  • Diesel Dunk (!)
  • Malin pruttvispar.
 av C.H 2009 aka. den bästa i hela världen. <3 (alla vet att jag är bäst, caroline...)

sjuka jävel :) loveyou <3 sedan kollade vi på The Notebook, LOVE <33, grinade som det sorgsna, frusna blåbär jag är.. haha. men filmen är underbar <3 sedan gick vi upp till lillstugan och snackade skit i tre timmar. godnatt :)
mormor väckte oss kl 12 och då hade morfar redan målat klart.. aja. pappa kom och hämtade oss två timmar senare och nu sitter jag här och funderar på hur dagen ska sluta. som vanligt, skulle jag tro. framför en film i min älskade säng <3

puss

carros kommentar

du vet att jag är bäst sara, både på sagor och annat :D <3

2009-07-29 @ 22:21:17
saras kommentar

du misstar dig, min fagra d*ck hunter :) <3

2009-07-30 @ 11:29:13
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0