seg fredag..

gårdagen var kul! vi grillade tillsammans och hade jättetrevligt. chilldricka till maten, alltid en lyckad klassiker. senare bestämde vi oss för att bege oss mot tv-rummet och titta på en skräckis. och det blev någon som hette typ "Jekyll + Hyde" som inte alls var läskig utan bara ofantligt deprimerande. den handlade om en kille som började ta droger och gav även samma droger till en av sina bästa kompisar som tog en överdos och dog. efter det knarkade han som aldrig förr och dödade hurmångasomhelst , våldtog en flicka (hans lärares dotter) och i slutet hade han dödat alla av hans bästa kompisar förutom en, nån tjej som han tydligen älskade för mycket för att kunna röra så istället för att döda henne så tog han sitt eget liv. schysst att jag berättar exakt hela filmen men men jag har tråkigt och den var inte speciellt bra heller. sen badade vi och det var skitkul! :D hahaha sprang runt så det blev sån här ström och jag halkade typ hela tiden haha + att det var ganska kallt i vattnet. typ 18-19 grader tror jag. men det gjorde det hela minst lika kul! brottade ner varann haha grannarna trodde nog att vi var höga eller nåt. ganska mycket vatten försvann, men det var lika bra för det var lite förmycket vatten i poolen. sen chillade vi bara och alva och adde kom och efter ett tag började jag må ganska dåligt. fick värsta huvudvärken på högra delen av skallen och också runt ögat så jag var tvungen att gå iväg. somnade i soffan, när jag vaknar är alla utom alva och adde borta och när jag går på toa springer även dom två iväg från mig.. gick ut för att leta efter alla men kom inte längre än till busshållplatsen förän jag började må riktigt illa. var tvungen att gå tillbaka och göra ett fuktansvärt besök på toan (jag hatar att spy, bland det värsta jag vet! men ibland måste man...) sen gick jag och la mig.

när jag vaknade var alla vakna utom alva och adde och amelie, emanuel och elin åkte iväg nästan på en gång så det var bara jag och albin vakna. dom lämnade oss med all disk så det vara bara att sätta igång, haha. schysst. sen kollade vi på harry potter 5 och sedan åkte han hem. under den tiden hade även alva och adde vaknat och begett sig hemåt. så jag var helt ensam.. satte på hp1 haha fan vad små dom var!! skitsöta! iaf.. kollade på pirates också, men somnade bara haha. sedan cyklade jag till konsum och köpte frukt (y) och när jag kommer hem har hela kylen typ läckt ut vatten över halva köksgolvet? :s bra timing när mamma och pappa är borta också, YES! bror min fick ta tag i det där :)
funderar på att göra om min blogg...

puss

Beccas kommentar

jätte fin header gumman<3

2009-07-26 @ 00:45:44
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0