seg måndag..

när jag vaknade i morse trodde jag att klockan var typ ett eller två, det visade sig att jag hade väldigt fel. klocka var bara 10.45. skönt, har massor att göra idag. som ni redan vet ska jag till hultsfred imorgon och det är en himla massa packning och tydligen kommer vissa på saker i sista minuten VERKLIGEN så måste fixa ännu mer saker.. finns inte mycket att göra jag hade ju precis köpt biljetten + bussbiljetterna för 2000kr ungefär, lite mer t.o.m. så man vill ju inte direkt slänga bort dom bara för att några andra klantar sig. nu är det som det är, ingen idé att tjaffsa. pappa har köpt ett eget tält åt mig idag och sen när han kommer hem ska vi åka till ÖB och fixa det sista, förhoppningsvis. är så sjukt jävla stressad.. skönt det kommer vara när man väl sitter på bussen imorn! nu måste jag gå och packa lite, vilket är bland det värsta jag vet egentligen.. men måste man så måste man. hatar det ordet.

xoxo Sara

Elins kommentar

det är värre att packa upp kan ja säga!

2009-07-12 @ 00:30:03
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0