sunday bloody sunday

jag är trött. fattar inte vad det är men jag är så jävla trött och har varit det på tre senaste dagarna nu. ont i huvet, ont i kroppen etc. illamående men inte så farligt. ändå sover jag mer än 6 timmar varje natt. knas. . very well, jag vill hitta på något idag. känner mig helt uttråkad och jag saknar mina vänner helt förfärligt mycket! ellinor har jag inte träffat på typ två veckor!!! kan ni fatta? det kan då inte jag. vi kanske ska ses ikväll och ha myskväll, det ska bli mys, hihi. saknar ihjäl mig ska du veta <3 och caroline är i sthlm till imorgon då ska vi ses och prata! har inte träffat denna brud på en vecka ungefär då jag åkte till årsunda för att umgås med familjen tisdag - torsdag och i torsdags åkte hon till sthlm med far sin.. om man nu ska se på det ur ett annat perspektiv, vore det skönt om skolan kunde börja. då får man träffa allihopa varje dag <3 vilken skam att tänka på skolan egentligen, en månad kvar ju, men fan vad man borde uppskatta den mer. om det inte hade varit för GUC hade jag aldrig lärt känna alla de underbara människor som just nu äger stora delar av mitt hjärta, som jag aldrig kommer ta tillbaka! iloveyouguys <33 längtar till imorgon, så man slipper sakna er ännu en dag..

annars då? ja, det är söndag.. jag har aldrig tyckt om söndagar. har fått för mig att det alltid är dåligt väder och man alltid är på dåligt humör, det hör liksom söndagar till. jag var typ 7 år när jag sa det till pappa, och han skrattade bara. jag tror det är för att det vanligtvis är dagen innan skolan börjar. jisses vad jag pratar om skolan i detta inlägg.. himla dumt.

för att uppdatera er lite vad som försiggår i mitt liv för tillfället kan jag säga det med ett enda ord - nada. det är väl inte helt sant egentligen men om man tittar på helheten så händer det otroligt lite just nu, kanske därför jag är så extremt uttråkad. MEN! happy thoughts.. får kanske träffa elli ikväll, yaay !! det är typ det enda man kan roa sig till just nu :o vet ni att miss li kommer till katalin IGEN för i år men det är 20 ÅRSGRÄNS! blir så ledsen..
aja, träffa elli ikväll, hoppas hoppas! im happy :) allt är som det ska vara! livet leker, solen steker (inte just nu men det kommer!) happy thoughts. sommarlov, gott folk. inte slut på det än. jag kan göra exakt vafan jag vill i en månad till :D (en aning optimistiskt, men wth) LIVET LEKER! <3

CIAO (:

e.ts kommentar

vad som helst kan hända ja, sista minuten finns ju ;)

2009-07-31 @ 21:14:47
saras kommentar

jag har inte råd med sista minuten ens, är inte det ganska illa?

2009-08-01 @ 17:05:42
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0