busigt värre!

jag och caroline har precis kommit ner från mitt rum. vi låg där och skulle precis säga godnatt så ringer någon till mig med dolt nummer. jag svarar och frågar vem det är:
"Hallå?"
"Hej hur mår du?"
"Vem är det?"
"Sara"
"Sara?"
"ja, sara."
"vem söker du?"
"sara"
"eh. vem är du?"
"sara?!"
"men känner jag dig?"
"ja vi träffades förra sommaren i storvreta"
*Caroline tar över*

"Hallå?"
"ah hallå"
"vad heter du?"
"sara"
"heter du också sara?"
"ja? vadå kan det inte finnas två stycken som heter sara i din värld eller?"
"hahaha, jo det kan det väl."
"Jävla hora"
"ursäkta? vet du vad hora betyder?"
"(oförståeligt mummel)"
"asså vad vill du?"
"jag vill prata med sara och fråga hur hon mår"
*jag tar över*
"hallå?"
"ah hallå"
"asså känner jag dig?"
"jag vi träffades förra sommaren när jag var full och du gav mig ditt nummer och sa att vi skulle träffas nån gång"
"eh.."
"du var utanför affären med din kompis hon hette sofie eller sofia"
*vi asgarvar*
"ja ni kan ju fortsätta vara kaxiga"
"kaxiga?"
"ja"
"vart bor du nånstans då?"
"luthagen"
"luthagen?"
"mm"
"okej..."
"mm.."
*konstigt mummel i bakgrunden*
*klick*

sjuk brud fan..

Anonyms kommentar

intressant liv O_o

2009-06-26 @ 03:20:32
saras kommentar

Anonym:

Hur intressant liv kan man ha på en skala när man bloggar i stort sätt varje dag? Och du ska ju inte säga så mycket, intressant liv att sitta och läsa om människors ointressant liv varje dag? människor du inte ens känner. moget att vara anonym också :)

2009-06-26 @ 11:47:02
URL: http://saraanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0