freaky friday

inte direkt, mest segat hela dagen. tog en promenad med natasha(grannens hund<3) när jag vaknade vid 12, sedan har jag bara tagit det lugnt och verkligen dragit ut på tiden. ska snart till stan och träffa becca. förmodligen denise, caroline, göteborgarna och kanske linus & co. aswell. alltid lika roligt :)

sen ska jag och becca till fett me kärlek(om det inte regnar alltför mycket dvs) sen dra hem till mig på chill. gatufesten blir förmodligen inställd eftersom det regnar, men men. myspys, längesen vi spenderade tid tillsammans <3 vi har mycket att ta igen kära du! kanske blir det cypern i juli, vem vet :D HOPPAS!

annars har jag inte så mycket att skriva, så lätt att börja ordbajsa istället för att skriva något intressant. så vi lämnar det :)

puss



sitter här med becca, har varit i stan och träffat linus, timmy och jocke en sväng innan tösen kom till fyrishov. vi möttes där för att gå på fett me kärlek men när vi stod i kön och insåg att det var 5 min kvar av uppträdandet på lazee som vi ville se så beslutade vi oss för att det inte var värt att betala 50 kr. vi åkte hem. så käkade vi hemmagjord pizza och kollade på talang. nu försöker vi få liv i caroline, denise och göteborgarna för vi vill till stan och vi orkar inte sitta här längre!

CIAO!

annikas kommentar

Hej hjärtat! Hoppas fredagen har varit bra , här har det varit skolavslutningar och så skjutsade jag Oliver och Felicia till bryggan i Årsta havsbad för dom skulle ut till landet och hjälpa Richard!! Kram kram vi höööörs!!!;D

2009-06-12 @ 23:37:09
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0