jag <3 morgonpromenader!

vaknade upp runt 11 hemma hos denise, hon och jens låg fortfarande och sov så jag tog en promenad här mitt ute i ingenstans haha, otroligt skönt. promenader underskattas verkligen ! älskar doften av nyvaken natur och ljudet av alla fåglar och vinden i träden. hur mysigt som helst!

anyways, idag är en dag som jag inte vet vad som kommer hända, förhoppningsvis något roligt. ska in till stan med denise senare och träffa carro, linus, johnny och förhoppningsvis becca också. skojskoj. och jag måste hinna träffa min kära ellinor som åker till spanien imorgon! kommer sakna ihjäl mig! senare åker jag nog hem till marie, var evigheter sen! saknat dig så mycket, nu ska du få krama mig som du velat så länge haha.

sen.. sen vet jag inte.. imorgon är en ny dag. jag ska vara med caroline, denise och så kommer det några killar från göteborg och hälsar på hos denise den här helgen. blir väl festa imorn skulle jag tro. "fett me kärlek".. hm.. ska väl regna imorn? inte speciellt värt isåfall.. jaja, det visar sig.

nu är jag hungrig, kaffesugen och kissnödig. så jag tänker lämna er till erat nu och hoppas ni får en bra dag, och hoppas jag får en bra dag också!

xoxo sara

annikas kommentar

Hej stumpan, Har du pratat nåt med honom och fått nån förklaring om vad som va fel eller om det bara va känslorna som fick styra. Det är inte bara han som varit bra för dej utan du va bra för honom så han kom ifrån sina extrema polare lite för han får inte ha nåt intensivare umgänge med dom för oss och så kom han ner på jorden lite!

Ta det lugnt nu sötis och gör nåt kul och tänk inte så mycket på det här för det hjälper inte att elta.

bamse kram annika

2009-06-11 @ 18:33:19
URL: http://momtofour.blogg.se/
annikas kommentar

Hej igen, har Amanda hört av sej till dej? Hon blev jätte glad för parfymen i alla fall!! kram kram

2009-06-11 @ 19:21:54
URL: http://momtofour.blogg.se/
elli ;*s kommentar

& JAG KOMMER SANKAA DIIIIIIG.. <3 ha de så bra här hemma ;*

2009-06-11 @ 23:52:37
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
elli ;*s kommentar

sakna* hihi

2009-06-11 @ 23:52:53
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0