lovet steker!

nu har hela helgen gått och jag har bara inte orkat skriva nånting, tror jag liksom kommit ifrån den deprission som gjorde att jag var tvungen att skriva nånting varje dag, haha. iaf så var fredagen helt okej :) låg och stekte mest hela dagen och senare på kvällen bar det av till nån av sandras kompisar vid fyra mackarna på fest, eller vad man nu kallar det. inget drag över huvudtaget, dom bjöd iaf på allt, skorpor och hela köret ;) sen  drog vi och snodde varsitt glas, varför vet jag inte. fick vi skjuts hem, han släppte av mig i storvreta och jag knallade från centrum i mina värkande fötter upp mot dagiset där några kära vänner satt och väntade. vänner jag inte träffat på ett tag, var ganska stelt när jag kom dit kände jag men det löste sig, som allt gör! iaf så var vi där till typ 2 eller nåt, sen sova.

vaknade på lördagen helt seg, inte bra att sova så lite som jag jämt gör. gick ner och tittade på disney channel med min sötaste lillasyster, gick ut och stekte på studsmattan i typ 30 min sen skulle jag tydligen följa med pappa och införskaffa den efterlängtade poolen, som nu står uppställd på våran baksida. vi var tyvärr tvugna att ta bort min älskade studsmatta, min älskade stekaryta... vart ska man sola ryggen nu liksom? aja. life's a bitch. har hellre en pool faktiskt. den är fortfarande svinkall :(
senare mot kvällen vankades det gatufest som jag inte orkar förklara för varenda jävel vad det är en gång till. caroline kom dit thank god och sedan även min ängel marielle :) vi drog sen till min granne andreas för att snylta cigg och det slutade med att vi hängde med han och hans kompis mange + jenny, anneli och sandra resten av kvällen/natten. först vart det stan, där vi inte gjorde speciellt mycket. tog sista bussen hem och strosade runt i storvreta hela jävla natten och skulle typ hitta någon pool att bada i? hahah! det gjorde vi iaf inte, inte någon tillräckligt varm. jag tror alla hade blivit lite för nyktra för det också. när klockan var runt 4-5 ville jenny sova. eftersom hennes sovkamrat dissade henne rejält fick det bli att hon sov hos mig istället, trots att jag har fyra katter och hon en rejäl allergi. schysst!

vaknade nu halv tolv, asvarmt i rummet! följde med jenny hem och sitter nu här i min nyköpta bikini som är rosa med vita pricka och helt underbar :) väntar på att caroline ska vakna men även att poolen ska bli varm haha, vilket jävla liv jag har. annars får jag väl lägga mig i solen och förbättra på brännan, orkar inte göra speciellt mycket idag. imorgon kanske det bär av till bråtorp, vem vet vem vet. skulle iaf vara hur mysigt som helst! bara jag, bråtorp och mina närmaste. <3

puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0