regn.

fyfan vad jag hatar vädret. har varit i stan sen 2 typ idag och varit med caroline och denise, sedan även albin aka rödingen. vi har inte gjort ett piss utan bara suttit inne på först donken sen max och frusit. så jag åkte hem, ska kolla på nån ny serie som har premiär idag, Privileged  eller vad den hette. sen vid tio är det en film, I spindelns nät. gammal klassiker vet inte hur många gånger jag har sett den!

hej så länge,
puss


serien var rätt okej, måste nog se den flera gånger innan man kan bestämma sig för om den är värd att se eller inte. har ju ändå inget liv så wth, kan väl lika gärna sitta framför tvn varje söndag kl 19. gjorde nyss ett test på bilddagboken, eftersom jag som sagt inte har något liv. ska nog ta och göra mig en kopp te eller kaffe och gå upp till mitt rum och kanske läsa en bok? fyfan vad mitt liv suger.

peace.

annikas kommentar

Lilla stumpan då, du kan få åka med mej nån gång !!

Amanda gillar visserligen inte så jätte mycket att shoppa med mej men häromdan va det mysigt men jobbigt för det va inte bara strosa runt shopping utan vi var tvugna att hitta allt vi hade på vår långa lista !!! Sen är det en direkt order från mej att du rycker upp dej nu gumman , gräv inte ner dej i saker och ting utan lär dej ditt värde och se motgångar som erfarenheter så ska du se att det blir bra till slut det e du verkligen värd!!!



Puss och kram :D

2009-06-15 @ 09:31:42
URL: http://momtofour.blogg.se/
annikas kommentar

Hej sötis!!! Ja tiden läker alla sår!!! Hoppas du får en mysig vecka och midsommar helg !!!!

bamse kramar Annika

2009-06-16 @ 02:24:59
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0