röj på landet,

vaknade upp med becca vid min sida. det var ett jävla tag sen vill jag säga! saknat våra kvällar väldigt mycket <3 sedan bar det av mot vår kära stuga uppe i rasbokil där vi nyligen styckat av och sålt ena delen av tomten. det är en jättestor tomt(eller ja, var iaf..). jättesynd att vi delat upp den tycker jag, men det är en lång historia, lång och ganska jobbig och tragisk.. men men vi var iaf där och röjde ur huset som vi sålt och även lador och allt annat. HURÄCKLIGTSOMHELST! jag lovar, jag var nära att spy flera gånger. hur kan en gammal gubbe bo så äckligt? han har nog aldrig slängt något i hela sitt liv, utan alla sopor som man inte kunde elda upp samlade han inne i ett skjul, tillsammans med alla råttor. usch.. så har jag och elin gått igenom massa fina prylar från hans stuga, och tagit med fina smycken hem också. malin hittade en massa gamla mynt och sedlar i hans börs haha, nyfikna skitunge! iaf så hittade vi väldigt gamla mynt, t ex 2kronors mynt från 1922 (inte det på bilden) och en 5-öring från 1891! snacka om old stuff. ganska coolt :)



Becca<3s kommentar

fyan vad coolt juu!

2009-06-13 @ 23:00:25
URL: http://rroos.blogg.se/
annikas kommentar

Hej sötis! Fina "glajjor", hihi Ändå rätt coolt med alla gamla grejor! Har varit i Kista i dag och handlat kläder till Amanda till resan, puh och alldeles för dyrt egentligen men what to do!?

Saknar dej också !! Sov gott Kramar annika

2009-06-13 @ 23:58:48
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0