torsdag och jag är glad!

Godmorgon!
vaknade av en mobil som inte ville låta en vara, det var min kära syster som ringde och smsade om att harry potter biljetterna har släppts och att jag måste boka. springer upp ur sängen och ner till datorn, som redan är påslagen. loggar in och går in på sf.se för att reservera biljetter till premiären. när jag tror att jag är klar säger datorn att jag måste skriva in mitt medlemskortsnummer för att fortsätta.. eftersom jag inte är bioklubbsmedlem så kunde jag alltså inte köpa biljetter än för de var förreserverade till alla som är medlemmar. suck.

iaf så skickade elin ett sms till mig som hon hade fått, där det stod:

"Hej! Nu är biljetterna släppta till Harry Potter och halvblodspri.
Köp/reservera din biljett på http://mobil.sf.se/v.php?mid=********/SF Bio"


eftersom jag är jävligt smart så loggar jag också in på den sidan på datorn och kan där reserva biljetter. då återstod bara problemet att jag inte hade en jävla aning vilka som skulle med och hur många jag skulle boka! från början skulle jag gått med en annan person men saker och ting förändras som ni vet och därför skulle jag nu gå med caroline, som hon sa till mig för nån vecka sen. så reserverade jag en tredje biljett till elli som jag tror skulle med hon också. annars är det inte hela världen finns säkert någon annan som vill följa med ifall hon inte vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0