två dagar kvar!

midsommar på fredag! och huuur jag längtar. fan vad roligt det ska bli! jag och brudarna i öregrund, kanske att man följer med timmy på hans kompis båt där också, nice som fan! älskar att åka båt <3 den är tydligen hur stor som helst och timmy kunde fixa med mig och mina kompisar så det blir nog nice! hoppas det inte regnar bara, men tror det skulle bli finare på kvällen. annars kommer vi ha världens kväll iaf! saknar min ellinor hurmycketsomhelst men hon kommer ju hem på midsommarafton och det är ju tur, hon vill ju inte missa något när hon är borta och hon har dessutom önskat oss skitväder medan hon är i paradiset :) gulligt ellinor, du fick som du ville ^^ haha. ditt fel!

annars ser dagen ljus ut, ska träffa linus m.fl. + att solen skiner, vilket faktiskt var ett jävla tag sen. ( om man inte räknar med igår förstås ). så jag ska först till stadium med micha och köpa tältet sedan träffa folket vid stationen halv 4, får se vad som händer då, det vet man aldrig. men vi har iaf alltidroligt tillsammans och det är ju det som är huvudsaken :) nu måste jag duscha och allt sånt där, så ni får ha det så bra så hörs vi senare.

ha en bra dag, i know i will ;)
pusspuss!

elli ;*s kommentar

haha trodde inte de skulle bli regn ju :P vii kommer få as kul!!! men vem e timmy :P? ihih <33

2009-06-18 @ 19:36:13
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0