värmen är tillbaka!

tjoho på det!
jag saknar alla mina vänner som just nu befinner sig i dalarna för att gå på peace & love, som jag också velat gå på men plånboken säger ju ifrån som alltid, jävla skit.. iaf så har jag inte bloggat på några dagar eftersom jag knappt varit hemma och när jag har det har jag inte haft tid för det har funnits så mycket annat att göra. nu när det är fint väder sätter man sig inte gärna framför datorskärmen heller liksom, även om jag gör det just nu. men vi vet ju redan att jag är lite smått dum i huvet så :)
Var och tältade vid Laffsen med några fina vänner måndag-tisdag, jättemysigt!
efter det åkte jag hem till alva och sov där inatt igen, vi kollade på nya avsnitt av morden i midsummer, en serie som nästan är ett måste på sommaren, den är ju helt underbar! sedan kollade vi på The curious life of Benjamin Button, ni vet om han som föds gammal och blir yngre och yngre istället för tvärtom som vi andra. den var ganska bra men seg som fan! man satt nästan hela andra hälften av filmen och bara undrade när fan ska filmjäveln ta slut egentligen? 200 minuter var filmen, och jag som behövde sova tidigt för jag skulle upp kl 7 imorse för att åka buss med alice till hennes ridläger, eftersom hennes så kallade kompis är en tjock liten bullfitta som sviker henne gång på gång.. fyfan !
var alltså hur trött som helst när vi skulle ta bussen imorse, och varmt var det! somnade nästan flera gånger och hade stora planer att åka hem och steka i solen när jag lämnat henne vid stallet, men såklart ringer mamma och ber mig stanna i stan så att jag kan hjälpa min söta lillasyster att köpa en bikini. såklart man ställer upp! haha, yay. gjorde det nog mest för att jag också skulle få köpa en ny bikini då, om jag ska vara ärlig.. hehe. var ju helt slut. hittade iaf en bikini och lite andra saker, så nu är jag ganska nöjd (: så stannade vi i stan ett litet tag så att malin kunde få något att äta som jag lovat mamma. sedan köpte vi jordgubbar och satte oss vid ån och myste, jag har en söt lillasyster! hon kan vara sjukt irriterande ibland dock, men det hör väl till, man kan ju inte få allt. haha.
har försökt få tag i Caroline hela dagen men kom på att hon ligger såklart och sover, det är ju faktiskt caroline vi pratar om. hon svarade nyss jävla sömntuta, ska nog dra in till stan vid fyra. soft!
skulle egentligen följt med mamma och malin till mammas kompis millan som har en dotter som heter wilma som även är kompis med malin, och steka vid deras pool. men nu ser det ut som att jag inte kommer hinna det eftersom jag ska till staden med min bästa.

och nu känns det som om jag ordbajsat ett bra tag så ska lämna er nu och hoppas att ni kommer få en lika mysig dag som jag förhoppningsvis kommer få.

puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0