no. i'm not back.

nej vet ni vad. jag känner mig så fånig när jag skriver inlägg nu för tiden. jag skriver liksom aldrig, whats the point liksom?
jag kan i alla fall informera er om att jag har gjort en hel drös nationella prov alldeles nyligen. jag har bara ett "riktigt" nationellt prov kvar i matte a. Allihopa har gått skapligt bra, förutom matte b. det kändes inge vidare alls. jättesvårt var det :( men men.. matte c here I come!

OCH OCH OCH!!! jag fick vg nästan mvg på samprovet idaaaag! :D hur jävla glad som helst! åsa blev stolt! "JÄTTEBRA SARA! verkligen.. du som varit lite trög!" tack fröken, det värmer.

nu kommer den svåra delen, ska jag ha kvar min blogg eller inte? det känns ju lite onödigt. men det är kul när man väl har något att skriva om. fast då kan man ju skriva om det på bilddagboken eller nåt så jag vet faktiskt inte.. tål att tänkas på kanske.

ni får ha det så bra mina vänner!
puss!


p.s, jag älskar min pojkvän.

annikas kommentar

Tack det va gulligt av dej! Jobbigt med alla nationella prov min äldsta dotter hade matte i dag , hoppas för gudarna att det gick bra !!( hon e 17 )Lycka till med alla nationella framöver!! :)

2009-05-13 @ 18:20:38
URL: http://momtofour.blogg.se/
annikas kommentar

Hej stumpan , visste inte att det va du !!! hi hi kände inte igen dej på din bild uppe i hörnet!!!!

Kram och sov sött!!!! Vi ses till frukosten hihi

2009-05-14 @ 22:28:19
URL: http://momtofour.blogg.se/
annikas kommentar

Lycka till stumpan , så ses vi snart!!! Du e så duktig så det blir nog inga problem med vare sej prov eller redovisning!!!! kram kram

2009-05-17 @ 12:36:48
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0