Back on track?

nja, mår skit fortfarande. igår när jag kom hem la jag mig i sängen och dog på en gång. vaknade av att jag fick sms av elli som skrev att hon och carro var påväg hit för att plugga, jag som inte ens orkade sätta mig upp i sängen.. så de kom hit och skrev av mina anteckningar tror jag? hann aldrig prata med dom för jag låg och sov. har aldrig sovit så mycket i hela mitt liv tror jag, och jag kan inte minnas senste gången jag mådde så dåligt. fyfan. men, som pappa sa, tänk hur dålig jag hade blivit om jag blivit om jag fått influensan istället. jag hade nog dött, tagit livet av mig eller nåt..
har sovit mest hela dagen idag också, har iaf orkat äta lite, och kolla på film. haha orkar t o m skriva ett inlägg på bloggen. måste plugga sen också, har prov imorn..
blir mycket bio nu också! igår reserverade elin biljetter till premiären på New Moon <3 så vi har typ de bästa platserna då va! underbart (: så ska jag och en söt liten gris vid namn felicia catcha up lite på lördag, så det blir bio och kanske käka på china garden, men får se vad min budget tillåter mig att göra haha ..
nåväl, blir väl att kolla på ännu en hollywoodklassiker... wow mitt liv är på top just nu asså, haha!

puss

ellis kommentar

nej vi käka bara mihi.

vi måste nog plugga lite svenska i helgen du & jag.



i miss u <3

2009-11-05 @ 16:17:21
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0