Fame,

Har precis kommit hem efter en superkväll med Felicia. Verkligen jättekul att få träffa dig igen sötnos! Vi gick först på china garden och käkade, och jag kunde äta(hysteriskt glaad) och det var så jävla gott. Men kunde inte äta så mycket och efteråt mådde jag ganska illa, men det var det värt. Sen gick vi till Filmstaden och hämtade ut våra biljetter till Fame, som var sjukt bra! Haha vi var ute i väldigt god tid så vi fick sitta och vänta på biografen i en och en halv timme ungefär innan reklamen skulle börja. Men vi ha kul såklart, vackra poser hon fick på bild, huhu.(kanske lägger ut dom på bloggen, om ni har tur) Vi spelade också lufthockey vilket var skitkul och vem vann? jo, jag såklart. varför? för jag är bäst va :) (hon slog mig på att gissa reklamer, dock..)

Tack för kvällen sötnos, du är en pärla!
puss

felicia sundgrens kommentar

älskar dig<3

2009-11-07 @ 23:56:23
URL: http://ssundgreen.blogg.se/
Marielles kommentar

härligt att du hade det kul snuttan! Då kanske man ska ta o ladda ner den ;) haha. Jag ska se 2012, på världspremiären fredag den 13 nov!! :P hahah

2009-11-08 @ 10:13:42
URL: http://marresweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0