Gör mig redo inför praktiken.

Shit, vad nervös jag blivit.. tänk om det inte är bra överhuvudtaget? tänk om jag gör bort mig? tänk om dom är dumma! fast det tror jag inte, egentligen. tror det kommer gå jättebra men lite pirrigt är det ju ändå. sitter och käkar fukost och peppar upp mig till the voice webbradio, NICE! ska ta 8.33 tåget så ja, jag är ute i ganska god tid(=braaaa saaaaraaaaa). helgen har varit wahwaaah ganska niiice. jobbade ju på gymnasiemässan (UKK - Uppsala Konsert & Kongress - Musikens hus) men jag mådde så jävla dåligt så jag kunde inte vara kvar. pappa var snäll och kom och hämtade mig och skjutsade hem mig så jag kunde sova i några skööna timmar. sen kom sexi perelli hit och gjorde oss sällskap resten av kvällen - söndag kväll. mysipysi.
nu ska jag bara njuta av mörkret ute, som snart är borta.

önska mig lycka till!
puss

felicia sundgrens kommentar

lycka till sötis<3

2009-11-17 @ 06:59:44
URL: http://ssundgreen.blogg.se/
felicia sundgrens kommentar

lycka till sötis<3

2009-11-17 @ 06:59:58
URL: http://ssundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0