not my day..

praktiken gick bra och det var kul. jag började kl 7 så var tvungen att gå upp kl 5.. mindre kul. mor min fyller år idag så morgonen började med sång. tyvärr höll dagen inte tonen för sedan gick det bara utför. hemskt väder, jobbig bussresa hem för att plugga och sen träna och kanske hinna med yogan också. när jag kommer hem så är det låst. jag plingar på ca 40 tusen gånger men ingen öppnar. eftersom min nyckel blev stulen så har jag inget annat val än att ringa och skrika på pappa, hehe. nejdå men var faktiskt lite irriterad eftersom alla vet att jag inte har någon nyckel! sen kom jag på att min granne andreas kanske var hemma, så jag ringer honom och han är påväg hem så jag skulle ta bussen till stan och byta av så vi hamnar på samma buss hem, bara för att jag inte hade något bättre för mig liksom. så kliver jag av vid skolgatan och ser bussen komma, det regnar fortfarande och jag är fortfarande sur för att jag inte kom in hemma. tror ni inte att bussjäveln kör förbi mig utan att stanna? så jävla typiskt. vart så jävla arg. det var verkligen inte min dag idag! och det regnade och jag var blöt och sur. sen träffade jag elin och hennes kompis linnéa på stan och sen åkte jag hem till ellinor där även caroline befann sig. då blev min dag lite bättre.

men jag är fortfarande sur.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0