Pluggfan,

nu har jag pluggat nästan hela kvällen men ändå inte kommit långt alls. har fortfarande massor kvar att göra och frågan är; hur fasiken finner man ork att ta tag i allting? imorgon är sista dagen i skolan innan vi går ut på APU praktik, och då hade jag gärna sett att jag kunnat lämna skolan bakom hörnet helt och hållet för de fyra veckor av frihet vi får. men nu måste jag plugga gärnet. det ska bli skönt med praktik, som fan. jag ska som sagt vara på Grand Hotell Hörnan och det kommer nog bli en väldigt lärorik och rolig upplevelse och så hoppas jag på extrajobb efteråt! skulle vara så perfekt.
imorgon ska jag vara med ellinor och vi skulle först ha skräckfilmskväll eftersom det är fredag den 13e men nu ville hennes kompisar umgås så vi gör nog det istället. fast dom kanske skulle sätta på film åt mig hihi (a) men kul att kolla själv liksom...
på lördag är det gymnasiemässa på UKK(musikens hus för er efterblivna jävlar) och jag ska självklart dit, och locka folk till vår underbara och helt otroligt fantastiskt BÄSTA utbildning på GUC. haha ;) jag kommer befinna mig där mellan kl 14-17 så om ni vill se mig in action föreslår jag att ni kommer dit och kikar, passa på att fråga sånna där obekväma frågor som man aldrig vet svaren på, huhu. det ska nog bli kul, hoppas jag :)
nu ska jag antingen plugga vidare eller gå och sova. sängen lockar. men... skolan är viktig, har jag fått förklarat för mig nån gång för länge sedan.

Go'natt sötnos,
pusspuss

elli ;*s kommentar

HAHA, imorn finns de ju biraaa då behöver man ingen film :b. Praktiken kommer äga! älskardig hjärtat <3

2009-11-12 @ 22:25:27
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0