Thank god it's friday!

Usch jag mår inge bra alls! har vaknat hela natten igen och mått illa, fast det var värre igår. jävla spruta alltså, efter jag tog den är jag sjuk hela jävla tiden! är iaf tvungen att gå till jobbet idag, börjar kl 7 och tänkte hinna med yogan innan, vem vet det kanske är bra för min hälsa. kunde ju inte följa med felicia till hennes skola igår heller..... fan vad dåligt samvete jag fick. men kunde ju inte göra något åt saken och ville inte riskera att spy i hennes klassrum liksom. fan. förlåt gumman, igen <3
nu ska jag försöka dricka te och äta en banan, men mår fortfarande lite illa.

ikväll är det new moon!
puss

elins kommentar

ikväll blire najs!

2009-11-20 @ 15:58:57
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0