Uppe före tuppen!

yesyes jag vaknade kl 5 idag, för att hinna åka med pappa när han åker till jobbet kl 6 så han släpper av mig utanför friskis&svettis lagom till yogan kl 6.45! helt underbart, som vanligt. sen tränade jag lite, men bara lite. hade inte käkat nånting så fick lite ont i magen :( sen gick jag och mötte min vän caroline på stationen för att sedan skämma ut mig själv i min rosa mjukisdress när hon tvingade mig att följa med henne till hennes buss på stora torget! jag vill bara göra det klart för alla, att jag är inte rosa liten fjortisbloggerska! det första och sista kanske stämmer, though.. men wtf. är ingen äcklig fjortis iaf, min mjukisdress är ju jätteskön. nu har jag precis käkat två mackor, ska hoppa in i duschen och sen åka till skolan och byta ut mitt skolbusstågkort eller vafan det heter. det har nämligen lämnat mig för att vila i frid. eller ja vet inte, vill bara inte fungera längre helt enkelt. så ska man väl prata med historialäraren också om uppsatsen som aldrig kommer in... aja.

toodles!
puss

Lady Mamas kommentar

åh va härligt när man hinner med så mycket!! :D

2009-11-27 @ 11:38:51
URL: http://marresweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0