Vaken.. typ.

Hade planerat att träna innan skolan idag, och åka med pappa halv sju. men det orkade jag inte ._. så jag går på yogan ikväll istället tror jag, om jag hinner. måste plugga klart allting inför examinationen i turism. fast å andra sidan är idag en bra dag att inte komma hem på. När jag vaknade i morse hade jag fått ett sms från mamma där det stod "Planerna är att vi ska ta sprutan idag efter sex nån gång. Inne i stan. Kram mamma" ursäkta mig om jag är dum mot min mamma nu, men du är fan dumihuvet! JAG VILL INTE TA NÅGON JÄVLA SPRUTA! ingen som fattar det? + att jag ska ta gardasilpruta denna vecka också. och om jag inte minns fel så är det inte bara en spruta till svininfluensan heller? det är väl två t o m? jaru.. hon får kämpa med att tvinga mig till det där, jag ska få något riktigt fint isåfall! (kommer aldrig hända, kommer sluta med att jag ligger i bilen påvägen hem och grinar/tjurar.)

nu ska jag dricka te innan jag sminkar mig och går till tåget,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0