worky worky..

..ingen vila idag inte! började klockan nio och så fort jag kom dit märkte jag att det var snabbt att byta om och komma och hjälpa till. överfullt med gäster på frukosten nästan. sedan när det lagt sig lite kunde vi gå och snabbt ta oss en fika innan fukostbuffén skulle plockas av vid tio. vi kom igång med det runt halv elva och då var det bråttom - vi hade en och en halvtimme på oss innan ett stort lunchsällskap skulle sitta på plats och börja äta. himla stressigt, men kul. det gick bra och alla verkade nöjda. fick lite lunch också medan de höll tal och grejjer. sedan när de begav sig var det bara att plocka bort allting, möblera om och börja duka för middag. haha ingen lugn stund idag alltså. men sånna dagar är givande och det är skönt att vara hemma nu. nu måste jag dock plugga, göra klart historian som jag aldrig liksom tar mig tid till.. på tiden hehe. så äre paradise hotell ikväll haha garvar som fan åt det programmet asså! sjukt roligt! :D

I'm gonna miss you so much, bf.

hej så länge.
puss

Marielles kommentar

Miss u too <3

2009-11-25 @ 18:12:29
URL: http://marresweet.blogg.se/
Marielles kommentar

Miss u too <3

2009-11-25 @ 18:13:22
URL: http://marresweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0