30 Oktober.

Det är dagen innan Halloween och solen skiner. solen skiner! hur underbart är inte det på en skala? ska till staden snart och köpa present till en söt jävel som fyller år imorgon ^^ och köpa ett nytt friskiskort också, förmodligen. med unt-kortet får man tiden som är kvar till årsskiftet för bara 450:-. ganska värt eller? så det ska jag och elin göra idag, får se om man hinner träna en snabbis också. Sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Ska kanske träffa andreas om han inte ska åka till knivsta, men typ 95% säkert. annars kanske jag åker till Elli och Carro som ska dricka nånstans i Årsta? haha vet inte riktigt vart det är nånstans men. Jaja, får se vad som händer... Marielle's storebror skulle ha maskeradparty ikväll också, kanske kikar förbi. men har inget att klä ut mig till..

whatever,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0