där rök klittan...

stackars mig(och elli)! var tvungen att gå upp jättetidigt för att ta bussen med min kära granne(som payade, fett snel). tänkte att det kunde vara nice med trevligt sällskap som muntrade upp en innan man skulle iväg och få kissen igenomgrävd av nån tantjävel, vilket det naturligtvis hade varit om han hade sagt uppmuntrade saker också. inte saker som "hon kommer säkert klippa av nåt, nåt som sticker ut liksom." och sen får man inte åka hem heller nej för då sviker man elli och sånt sysslar man ju inte med liksom. jag var alltså mer nervös än innan när jag väl klev av bussen där jag mötte elli. jag hann inte sätta mig ner innan tanten kom och ville gräva i mig. det började som vanligt. samma gamla snack om kondom och "har du en fast partner?" och "hur många partners har du haft det senaste halvåret?" och "hur känner du för att börja använda kondom mer?" lalalalala asjobbiga frågor som man aldrig vill svara på eftersom de svaren man har aldrig duger. dom vill att man ska säga nåt i stil med "jag använder ALLTID kondom och jag tänker fortsätta göra det i HELA MITT LIV!" riktigt så är det ju inte va. men om man spelar med lite snyggt så är snacket snart överstökat, men då väntar det värsta. ja, det gjorde ont. och ja, hon gjorde så jag började blöda. och JAA jag är glad att det är gjort för det var på tiden. gjorde det för svenska folket, såklart! hah. jag hade iaf en väldigt fin kisse, sa hon.
fick sluta tidigare idag vilket var passande för jag har känt mig olustig i magen hela dagen. gillar inte när tanter gräver i min kisse bara sådär liksom.

nu ska jag plugga, gott folk.
PUSS

tiiieepaddebooiiis kommentar

hahahha förlåt :P jag skrämde upp dig hela bussresan :P

2009-10-13 @ 19:13:29
URL: http://tiiieepaddebooiii.blogg.se/
elli ;*s kommentar

kisssee hahahahaha



<3

2009-10-13 @ 22:36:09
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
e.ts kommentar

kram på kissen (hehe, skulle låta fint :()

2009-10-13 @ 23:21:16
elins kommentar

lite update kke??

2009-10-16 @ 09:07:17
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
aliens kommentar

mer än jag ville veta kanske x)

2009-10-21 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0