Go'morgon kära fans,

Vaknade imorse av att elli var på sin m&m's påse och knaprade, haha(?) tjockis ! nu väntar vi på våra rostade mackor som nog iofs redan rostat klart.. brb.. så, tevatten på också. sen frukost? ja, kanske. men det är lov <3
idag ska vi in till stan och fula oss, kanske fika med sara(ellis jobbarkompis) och sen ska elli jobba och jag ska göra absolut ingenting.. :( stackars mig...
någon som vill rädda min kväll?


det här klippet gjorde typ vår morgon, HAHA!

Bajs. Korv. / Elli

säger elli och tycker att hon är påhittig.

Nej, hon är inte speciellt normal :)

JUSTE! har en fråga:

Vilka kommer inte att vaccinera sig mot svininfluensan?

Inte jag.. Och inte Elli heller. (fast hennes mamma kommer tvinga henne ändå, huhuhuhu)

 

Vi har ganska tråkigt...
puss


elins kommentar

inte efter att ha sett klippet på "den vackra" baklänges-bruden. uuuuscha!! :(

2009-10-27 @ 12:45:58
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
elli ;*s kommentar

huhuhu ja e visste normale! hih

jag kommer inte vaccinera mig va mamma än sejer!



<3

2009-10-27 @ 15:54:53
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0