Go'morgon sötnos,

Vaknade upp i min säng efter en sjukt bra helg, som dock var över alldeles för fort. På båten hade vi det jättemysigt, åt hur god mat som helst, njöt av musiken, umgänget och den underbara miljön där! Vi fick även 500 kr i var av morfar så jag hade råd att köpa grejjer! underbart, jag köpte upp nästan allt! sen fick jag och elin 100 kr av mamma och 100 kr av morfar för att vi sjöng karaoke? haha, nice! hade jag vetat det hade jag sjungit femton låtar. fast det var ganska jobbigt efteråt, vill jag lova. vi var tydligen duktiga, hehe. morfar började grina, mamma slutade inte sitt tjat på hela dagen! sjukt jobbigt faktiskt. men det var kul :) på bussen hem var det massa som kom fram och typ "det var ni som sjöng!" haha, seriöst. så bra är vi inte. helt ärligt, men men. folk var ju berusade så ;) synd att ingen sa till oss att det var prisutdelning..
Igår var rååånice, halloweenparty i viksta. det var riktigt kul. mycket folk och bra musik. jag var ju som sagt utklädd till docka, men det var det ingen som såg haha. söt var jag iaf, om jag inte liknade en docka vill säga. fyfan för dockor...
Idag ska jag nog träffa elli, men tydligen inte förän ikväll så vet inte vad jag ska göra idag.. aja. kommer väl på nåt. kolla på film kke?
Juste jag ska ta kort på allt jag köpte senare, så ni får se ;) köpte en ganska kul grej.

hörs sen,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0