Höstlov!

Ja, jag vet att man egentligen ska gå en dag till i skolan men eftersom jag är ganska cool så slipper jag det. (jag ska på kryssning med familjen + m&m för att fira mormors födelsedag). och ja, det ska bli kul :) blir nog ganska mycket roligare än skolan iaf. så jag blir borta från 2 nån gång imorn till lördagkväll, då det bär av mot skyttorp och ronjas halloweenparty som jag också ser fram emot trots att jag inte har den blekaste om vad jag ska ha på mig! vet nog vad jag ska klä ut mig till, och jag tror jag kommer skrämma vettet ur minst hälften av människorna på festen. har valt något som skrämmer mig - väldigt - mycket. Jag ska klä ut mig till docka. får se hur jag lyckas med det. annars finns det väl alltid någon reservplan, en spontan sådan isåfall.
nu ska jag inte tråka ut er med min dåliga planeringserfarenhet, kanske ska umgås en sväng med andreas. får se om jag orkar gå dit fett kallt!

hörs va,
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0