Lazyday!

Idag har vi varit på fyrishov och livräddat varandra hela morgonen!
KUL SOM FAN VAR DET :D
Sen åkte vi hem till mig och åt lunch och tänkte skita i svenskan som vi skulle vara tvungna att gå på, men kom på att det var nog bäst att gå ändå. så nu har jag och elli jobbat som tusan och vi är ikapp! fyfan vad bra vi är!

jag diggar mitt trollsländespänne, som fasiken va!

elli ;*s kommentar

vi e' superduperduktiga!

hihi, jag vil åka till fyrishov igen faen!

hare så kul på kryssningen imorn! <3

2009-10-22 @ 17:45:19
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
oet den snygga snyggingens kommentar

vad är det för filter/effekt du använder på 2 av dem bilderna? (T.ex. där du och (elli?) är på bild)

2009-10-22 @ 19:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0