My spot is hurting...

Go'dagens, alla fans..
Idag tänkte jag försova mig till ett senare tåg men sen kom jag på att det är taskigt mot Caroline som jag skulle åka tåg tillsammans med idag. plus att jag ville inte åka själv. Så jag skyndar mig som tusan för att hinna till 7.53 tåget och duktig som jag är så hinner jag. Så smsar jag min vän och frågar vart i tåget hon sitter(hon kliver ju på i Skyttorp) och får svaret "Jag tar nästa tåg <3" puss på dig också bästis! jag fick åka själv till skolan.. men men vad är livet utan lite motgång(typ mitt liv i ett nötskal just nu..)
Nu har jag bara en och en halv lektion kvar för dagen vilket är ganska skönt men jag har aldrig fritid om jag skulle sköta skolan ordentligt vill säga, jag ger mig själv all fritid jag kan. Borde ta tag i allting nån gång, hatar att ha högar med arbete som skulle vart inne för X antal dagar/veckor/månader(överdriv) sen.. Vi ska iaf ta en pluggdag på lovet, jag, Elli och Caroline. (y)

Jag har också sen några dagar tillbaka börjat få väldigt ont i min prick (ni vet, den där saken jag har på kinden). Min granne(som förövrigt dissat sönder sin blogg till dess död) tror att jag har cancer. Men det tror jag väl inte, vill inte ta bort den iaf. Så nej, det är inte cancer har jag bestämt!

Nu ska jag fortsätta skriva min resumé på engelska.
puss

elins kommentar

jag tänkte skriva "Jag vill också vara me å plugga!" men det lät fel redan i huvudet. Jag skulle behöva det dock..

lycka till med pricken tvilling <3

2009-10-21 @ 18:08:28
URL: http://el1ntherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0