Onsdag,

Mysmorgon hemma hos becca. vakna - duscha - käka. sen gick vi till staden för jag skulle köpa en tröja. hade bestämt mig för en som kostade 99:- på gina, eftersom jag hade ett presentkort på 100:- men när jag kommer dit så ser jag en assnygg tröja som jag vill ha, som kostar 149:- . någon som kan gissa hur mycket jag hade totalt? 148:- hade jag. pissed? ganska.. men som tur var så träffade vi albin som fixade 1 krona till mig, tack. så jag köpte tröjan :)
sen var man tvungen att umgås lite med albin vilket är kul, men jobbigt. haha. no offence albin, men .. du måste inte irritera mig hela tiden haha. idag roade han sig med att kleta glass i mitt ansikte och slå mig med sin ballong som han tog från max. det var.. gulligt.. hm.
nu borde jag plugga som fan men jag orkar inte så jag skiter i skolan ett tag till.. orkar inte ha ångest längre. det står i mitt horoskop att stress är direkt skadligt för mig för tillfället så, inga risker haha!
blir väl till att mysa hela kvällen. ta mig ett sånt där varmt och gosigt bad(ensam) och bli masserad(av mig själv) hahaha.. fan måste hitta någon som kan göra allt det där åt en, så underbart ju! men jag har bestämt mig för att sluta leta för det leder ändå ingen vart. jag känner mig bara dålig och typ.. ful.. haha jag vet, galet. bättre att ta dagarna som dom kommer och ha kul med mina vänner, så kommer det så småningom. och ja, jag vet.. lycka till, sara. men jag ska försöka iaf :) (det här betyder inte att jag ser negatvit på kärleken, som det står i mitt horoskop. bara lite kanske..)

puss

e.ts kommentar

Ha kul med mig, någon dag nu här på lovet. Har bara gått runt och... gått rund... börjar bli lite grå.

2009-10-28 @ 20:01:56
saras kommentar

men då, klart! vi kan ta en promenad imorn kke? puss

2009-10-28 @ 20:58:40
URL: http://saraanna.blogg.se/
felicia sundgrens kommentar

skyst kille då ;)

2009-11-07 @ 10:42:47
URL: http://ssundgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0