sliten.

helgen var trevlans. fredag blev chillfest hos ellis jobbarkompis i flogsta och lördag blev en spontan myskväll hos nille och jimmy i jakan med elli. det slutade med att man var uppe hela natten och kollade på film, killarna var ju helt döda(inte konstigt om man lever på bärs i tre dagar? huhu) sen sov vi till och från på söndag"morgon". vi åkte hem vid tretiden ungefär och väl hemma väntade mig en riktigt varm och gosig säng där jag spenderade underbara 14 timmar  - utan avbrott. sen vaknade jag och orkade inte gå till skolan, så här sitter jag nu.

jag tror inte att jag kommer göra något av värde över huvudtaget denna dag.
puss

tiiieepaddebooiiis kommentar

sliiitet

2009-10-19 @ 14:27:02
URL: http://tiiieepaddebooiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0