when september ends...

...minusgrader det första som händer! vart nånstans är det okej? inte i min värld. jag vill ha sommar och sol året om, jatack. blev ju som sagt klippt och färgad(i håret) igår av ronja(<3) och det blev skitsnyggt! jag är nöjd, jättenöjd! tack bebis (: ! elin klippte lugg också och det blev hur grymt som helst, fan blev nästan sugen att testa det själv men det skulle jag aldrig våga... haha. sov sedan hos min käraste caroline och tog tåget tidigt imorse. sen var det en seg skoldag som väntade. jag gick hem efter historian för jag orkade verkligen inte vara kvar. 2,5h svenska är inget man är sugen på när man är sjuk... fyfan. följde med elli hem då som också mådde dåligt, sen promenerade jag vidare till ferlinsgatan på middag, MYS!
kom just hem, typ. tjugo minuter sen. och jag ska sova nunärsomhelst. tänkte bara önska er alla en riktigt god natt, det behöver iaf jag! vill inte vara sjuk, det är verkligen hurjävlatråkigtsomhelst. får se om det blir nån skola för mig imorgon, hoppas det för jag hatar att komma efter. men mamma har tjatat på mig hela vecka att jag ska vara hemma typ. iaf de två tre senaste dagarna.

sängen liksom skriker nästan på mig,
Go'natt sötnos!

XOXO
/ Balara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0