åh det skulle ju va' dans dans dans!

hååååkan <3333 my love, vill du gifta dig med mig? för "om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt!" <3
som ni nog förstår var kvällen helt oförglömlig, tack älsklingar! blev tidigt hem dock, tyvärr. men ändå skönt, skönt att sova ut på riktigt ibland. känner att jag är helt seg och för att hålla sig frisk (från svininfluensan som jag inte alls var det minsta rädd för förut, men som nu verkat bliva mer nära på nåt sätt... jag menar vad hände med fågelinfluensan? träffade en vis dam igår som tyckte exakt som jag!) och aktiv i skolan. måste skärpa mig nu. har fan bara gått tre veckor, kan inte ge upp nu, FAN SARA!

iaf, imorn skulle det blivit kräftor. men sedan både far och mor min är sjuklingar så blir det inget med det ännu. synd synd. får hitta på något annat. nu ska jag nog sova så skönt, och drömma söta drömmar, och vakna gullit och allt det där ni killar försöker charma en med nu för tiden. haha. men gullit äre ändå, så fortsätt gärna :)

sängen va,
puss

elli ;*s kommentar

''vakna gulligt'' HAHAHAHA. jaa killar är ju bara föör sötaaa! älskar dig! <33

2009-09-05 @ 10:58:35
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
e.ts kommentar

Oh nej, säg inte att han var bra, säg att han var dåligt :((

2009-09-05 @ 13:38:22
saras kommentar

det är fult att ljuga min vän :)

2009-09-05 @ 15:14:45
URL: http://saraanna.blogg.se/
annikas kommentar

Hej gumman, självklart ska jag hälsa henne. Hon mår jätte bra , hon fick ju en ny medicin i juni som har gjort underverk vi vågar nästan inte tro att det är sant. Det funkar bra i skolan också men dom gamla klasskompisarna e taskiga mot henne men hon tar det bra också, inga utbrott och bråk. Hon har fått lite nya kompisar också. Vi saknar dej me !! Kram kram

ps. vem e håkan , han verkar populär hihi

2009-09-05 @ 15:23:29
URL: http://momtofour.blogg.se/
annikas kommentar

Aha va det bara han, hihi trodde det va nån roligare

kram kram

2009-09-05 @ 21:16:56
URL: http://momtofour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0