all the world's a stage!

har engelska, och vi ska skriva värsta uppsatsen om våra liv, uppdelat i fem acter. childhood - youth - dreams and nightmares - getting older - the end. jag är nånstans mellan getting older - the end. kommer inte på något att skriva och jag orkar inte koncentrera mig idag. hon får hänga mig om hon vill, men det är så det är. tar mig den tid jag behöver helt enkelt. den ska ändå inte vara inlämnad förän nästa torsdag.
åkte tåg imorse, för första gången tänkte jag säga men det är första gången jag åker tåg från storvreta till uppsala när jag har guc som slutdestination. jag fick åka själv, eftersom carro missade tåget. men det gick bra ändå. blev ingen dramatik som det blev för caroline igår, med den gravida kvinnan och den stora resväskan. shit asså, stackarn!

jag är hungrig, fast jag åt frukost imorse. konstigt. undrar vad det är för mat *kollar hemsidan* DET ÄR KORV! TACK! helt plötsligt blev jag inte lika hungrig längre, hoppas det finns fil. annars får jag äta mig mått på mackor, det är ju en höjdare.


otrooooligt vackra bilder, jag vet!
pusspuss

e.ts kommentar

ann charlott är så rå :(( snyggast är ju sista bilden

2009-09-22 @ 20:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0