balaria...

som sagt. bajs. usch mår inge bra. när det kommer till att se förjävlig ut hamnar jag nog på topplistan gånger tio idag. fyfan asså. verkligen seg dag. nu sitter jag och försöker få inspiration till min science fiction novell men det går verkligen inte! vad jag är försöker med så blire inge bra! så sjuukt irriterande.. har iaf kommit en bit, skrivit 12 rader haha? bättre än inget antar jag men den ska vara klar på torsdag och imorn har jag verkligen inte tid för att skriva fanskapet. himla skit. om någon vill hjälpa mig tar jag mer än gärna emot det med ett stort leende på mina nu förtiden torra läppar!

"Den perfekta rasen"

"Vart jag än vänder mig, hur febrilt noga jag än tittar, ser mig alla likadana ut. Det är ju så det ska vara, alla måste vara perfekta för den perfekta människans utökning. Sedan finns det undantag, det gör det ju alltid. Men inom perfektion existerar ingenting vid namn undantag, aldrig någonsin. Det är där VI kommer in i bilden.

VI är en orginasation som strävar efter 100% perfektion och är alltså det ledande väldet i dagens samhälle. Det instiftades för åtta år sedan, 2051, och har fått sitt namn efter det fantastiskt framställda elexiret Vita Impeditus. Elexiret är framställt av ingen mindre än mig själv, Malcolm Spyros, och det är en mirakulös uppfinning om det är tillåtet för mig att skryta lite.

Syftet med Vita Impeditus är genialiskt, nämligen att förhindra utökningen av den felaktiga (icke perfekta) rasen som tyvärr beblandar sig med oss andra. Vita Impeditus, som har samma betydelse som life preventer har på engelska, är det slutgiltiga preventivmedlet som gör vilken levande varelse som helst infertil på bara några timmar."

 

så långt har jag kommit än sålänge.. och jag vet ungefär hur jag vill ha den etc men det går bara inte att komma vidare?? åh, skjut mig istället?

puss (skulle jag behöva..)


Beccas kommentar

FYFAN VAD BRA DU SKRIVIT I BÖRJAN!!!!!!!!!!!!:O

2009-09-30 @ 16:34:25
URL: http://rroos.blogg.se/
Beccas kommentar

tack gumman, det är lite tråkigt att man ser på min kind att jag har redigerat den.. jag har tagit bort hårstrån som var rakt över hela ansiktet, tog en bra stund och det vart inte perfekt men men^^ hehe

2009-10-01 @ 21:25:54
URL: http://rroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0