go'natt sötnos,

dagen har varit helt okej, har varit på naturreservat på morgonen med klassen. det sög. sen var det bara en lektion i skolan och efter det var det dags för elli och hennes gardasilspruta, haha. helt hystierisk. aldrig träffat nån som är så rädd för sprutor, stackars <3
sen käka vi middag och efter det gick vi ut och umgicks lite med hennes årstaboys, trevligt trevligt. så följde hon mig till bussen och jag kom alldeles nyss hem.

imorgon är det skolfotografering och jag kommer förmodligen ha på mig "min"(stulna) adidaströja(som jag ska lämna tillbaka...) och strumpbyxor och min rosa gabimössa(alltså ungefär samma outfit som i måndags, haha) aja, bara skolfoto en gång om året. och på fredag så blire myyys med mina brudar och på lördag blire förmodligen party i sthlm med elli och nilleh, men inget spikat än. det blir kul! hör av dig om du vill hitta på något.

jag vet att bilden är oerhört vacker,
ni behöver inte berätta det för mig :)
nu ska jag sova,
måste se pigg ut imorgon juu!
pusss

ellis kommentar

hahaha du ser pigg ut på den där bilden tycker ja!! <3

2009-09-16 @ 21:48:39
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
saras kommentar

visst? :D tycker den är väldigt uppiggande iaf :) <3

2009-09-17 @ 07:13:39
URL: http://saraanna.blogg.se/
Beccas kommentar

HAHAHAHAHAHA!

2009-09-17 @ 19:46:44
URL: http://rroos.blogg.se/
e.ts kommentar

ska du, jag och elin ta och rasta natacha nån dag vetja? söndag, om ni orkar :)

2009-09-17 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0