Information och Layout.

sitter alltså i skolan på sista lektionen för dagen, info o layout. astråkigt faktiskt. men det är ändå rätt chill att bara sitta vid datorn (: jag försov mig imorse, men jag kom bara en kvart försent så det var bra jobbat! då hade man redovisning om stora sjöfallet (nationalpark i norrland) och det gick sämst eftersom jag verkligen inte förberett mig och det var inte ens helt klart men men, måste man så måste man. Lyssnar just nu på den förmodligen äckligaste låten jag någonsin hört på kissies blogg hahaha. patetisk, vem vill bli hennes? på riktigt.. hon tror säkert att han är seriös men det kan han ju bara inte vara. helt omöjligt. isåfall sjunker han ju nästan lägre än till kissies nivå! haha.

när jag slutar kl 14.55 ska jag åka ner på stan och kl 15.00 ska jag befinna mig i grand hotel hörnans lobby för att träffa VDn för hotellet. vi ska prata om min APU så om allting går vägen så är det där jag kommer befinna mig v47-50 :) skulle va underbart, faktiskt. så håll tummarna för mig?

nu måste jag fortsätta rita streck.. hah.
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0