Inglourious Basterds

hahaha fyfan vilken bra film. den var helt sjuk! asrolig, asäcklig, ashemsk, ah du fattar. allt i ett liksom. haha. ena sekunden garva man som fan och nästa fick man kväljningar och var tvungen att blunda. men det var en bra film, det var det. brad pitt var ju med, i like! riktigt ögongodis! det var alltså med elin och elli jag fick uppleva denna minnesvärda afton, eftersom mina och ellis planer gick i stöpet för en dum idiot inte vet hur man slår på en mobiltelefon så man kan få tag i han och höra om det blir nåt eller inte. himla irriterande, faktiskt. men som vi alla vet är ju killar i allmänhet bara dumma i huvet, så vi ska inte vara för hårda mot som små stackarna. (jävligt sarkastiskt, väx upp förfan och lär eeeer).

nu tänkte jag sussilura en stund, och drömma hemska drömmar som vanligt. ne, fy. nu vill jag nästan inte. men undrar faktiskt varför man jämt drömmer mardrömmar när allt inte är riktigt som det ska? iaf göra jag det. dom mest sjuka drömmar kan jag drömma. och drömmar jag drömmer om dagligen, aswell.. vilket ni såklart inte får veta om vad här på bloggen, inte ens om ni är någon av mina bästa(då vet ni ju redan, liksom).

men nu börjar folk bli lite jobbiga med mig, uuh... så sängen skulle sitta mer än fint. (med pojkvän hade suttit bättre, muäh..blef) vi är på jakt! jag och elli. det går sådär. jag tror vi är för heta på gröten haha eller iaf jag, elli har andra bekymmer. vi har svårt att hitta passande, villiga och värdiga killar till oss båda med andra ord. vi dyker snart upp på match.com :)
GODNATT PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

ellis kommentar

hahah aa fan! nästa - match.com

<3 varför ska de vara så svårt?

2009-09-20 @ 10:40:37
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
elinpelins kommentar

jag drömde en ganska jobbig men bra dröm inatt :s

berättar sen<3

2009-09-20 @ 11:02:28
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
Beccas kommentar

JAG ÄR OXÅ PÅ JAKT! :D

2009-09-20 @ 12:38:54
URL: http://rroos.blogg.se/
Sebastians kommentar

Elin det finns många :D bara ut och leta!! Vi värdiga och seriösa vill jo se desamma om er!! Ge inte upp!! :)

2009-09-20 @ 14:32:16
Marielles kommentar

Eller hur, dom får väl ta o växa upp !!



det är bra sara, ta inte bara nån random, du är värdig en riktigt fin pöjk!! :D Men just nu känner jag sypa åt killar, och vem vet, när man slutar försöka brukar det oftast ge det man egentligen vill ;)

2009-09-20 @ 22:43:48
URL: http://marresweet.blogg.se/
Sebastians kommentar

Marielle:



Du/ni hittar fel killar helt enkelt :D 80% kanske idioter men 10% är bra 10% är lost :) Ge inte upp :D



Vi finns där ute tro mig :)

2009-09-20 @ 22:58:11
saras kommentar

hahaha, för det första - sebbe - så heter jag sara (i) ! och för det andra ger jag aldrig upp kärleken, den går liksom inte att undvika. den dyker upp när man som minst anar det, när man behöver det som mest. hjälper en i sina svåraste perioder. jag älskar kärleken för det. men jag hatar den för att försvinna.

NYA TAG kallas det. :)

2009-09-20 @ 23:26:33
URL: http://saraanna.blogg.se/
Sebastians kommentar

Sara, haha förlåt :D blandar ihop era likande namn svårt komma ihåg utan träffat er haha :p Men you get the point!



Exakt :D Lev livet ta det som det kommer. Du kommer hitta en tro mig :)

2009-09-21 @ 01:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0