jag älskar skolan!

så mycket att jag gick upp två timmar tidigare än nödvändigt, snabbade mig som tusan med sminket och halvt sprang till skolan för att hinna till skolan två timmar tidigare än jag egentligen börjar, bara för att liksom. jag älskar ju skolan liksom. vad har jag för nytta av två timmars extra sömn? när jag kan vara i skolan HELA dagen istället? underbart!
okej, nu överdrev jag en smula. faktum är att allt är ellis fel (eller det är väl mitt egentligen, som sov hos henne inatt) men hon hade inte sovmorgon som jag, så jag var "tvungen" att följa med henne på hennes fotolektion nu på morgonen. Inte helt okej, elli... jättepinsamt när jag skulle gå in i klassrummet också, alla kollar på mig och så ska elli förklara för läraren att jag inte har lektion och inte har någon annanstans att vara. stackars mig!

Jaja, livet är orättvist. Jag kan bli väldigt orättvis, om jag vill. idag är det ellis schema som är orättvist, jämfört med mitt alltså. fast jag kan ju inte rå för att min psykologikurs ligger på period två. ne, juste. ändå är jag här.
ikväll däremot, blire PARTY! Sthlm - Grönan - HÅKAN! <3
"Ta mig till kärlek, ta mig till dans. Ge mig nåt som tar mig någonstans, aaaaahaaah"
Jao.

Puss

:Ds kommentar

hihihi, bussii ja eeee'!!!! <3 kommer äga på håkischh

2009-09-04 @ 09:19:49
URL: http://justlikeelli.blogg.se/
e.ts kommentar

hehehe, du får sova hos den riktiga ellie för jag börjar 10.300 på fredagar

2009-09-04 @ 17:07:07
saras kommentar

den riktiga elli? :p <3

2009-09-05 @ 00:55:32
URL: http://saraanna.blogg.se/
e.ts kommentar

Haha, ja, jag är ju känd som arne också :D

2009-09-05 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0