science fucktion!

jag vill inte jag vill inte jag vill inte skriva en science fiction novell! hur fan ska det gå till? jag vet knappt ens vad det är! och vi ska skriva klart den på EN lektion. nästa lektion ska vi läsa upp den för klassen och så ska alla fundera över "hm.. är det verkligen en riktig science fiction?" om det inte är det så får man IG. anna är GALEN! på riktigt! jag vill inte.
Skolfotograferingen gick sämst också och då känns det så mycket bättre när man vet om att hela fucking uppsala kommer se den bilden. säger som elli "blir man ful på skolfotot så är man ful i ett helt år!" åh jag vill inte det heller.

vi slutar 16.35 idag, längsta dagen i veckan. torsdagar är min nya hatdag, den är värre än söndagar. mycket värre!
efter vi slutat ska vi gå hem till elli och baka kladdkaka för det har vi verkligen gjort oss förtjänta av, jag elli och carro! mina fina fina fina fina brudar! jag älskar er <3 (krya på dig elin, <3)

jaa.. är väl dags att börja på IG-novellen nu snart.. uuuh, anna... du är dum.

puss

ellis kommentar

hatar siencefiction...

men kladdkaka kommer sitta fin fint! iloveyou

2009-09-17 @ 15:28:48
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0