skallebank.

idag har jag köpt LUMENE prylar för 599:- ! men värt var det, måste börja ta hand om min hy igen har ju varit pank i dryga tre månader så det ä på tiden att införskaffa nya saker till mitt nya & nyttiga liv. haha, vi ska blir hälsofreak(eller?) jag elli carro och elin. vi har hårda regler nu, ska ni veta! fast jag får äta choklad när jag har mens, vilken tur! (det var jag som bestämde det, men ändå). har kollat på blades of glory med lillsyrran ikväll, och den var skitrolig som vanligt haha. sjuk film, se den! har även köpt p.s. i love you som är en av mina absoluta favoriter. åh vad jag älskar den! så fin, så underbar - så hemsk! grina går ju bara inte att förhindra när man fängslas av den. fantastisk! får se den nån kväll när jag känner för att deppa. men det brukar jag inte känna för så ofta så kanske kollar på den ändå :)

nu har jag som ni ser i rubriken väldigt ont i huvet och jag har hjälpt min kära tvilling att plugga till hennes prov imorgon(vilket jag endast gjorde för att hon skulle bli klar med datorn så fort som möjligt så jag kunde få den, hehe(a')
imorgon börjar jag tidigt, halv nio. så antingen kilar jag iväg till 7.33 tåget eller så väntar jag in 113 eller 114 som går direkt till skolan. svårt val. (inte för att ni bryr er, men).
som sagt, skallebank!

go'natt sötnos,
pussiii

elinpelins kommentar

jag trodde du ville vara snäll :(

2009-09-23 @ 14:49:08
URL: http://el1ntherese.blogg.se/
e.ts kommentar

Jag är också etrxa nyttig just nu!

2009-09-23 @ 17:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0