sliten måndag.

helgen var nice! var först hemma hos elli och vi fixade oss och åt middag etc, riktigt mysigt och gott vare med! sen drog vi in till staden, fick åka gratis i en sån här asgammal, småhäftig och ganska ful buss. sen slog vi oss ner vid de andra i stadsparken och umgicks och hade det trevligt. carro, elin och jocke stack iväg, så vi träffade inte dom på flera timmar(carro och jocke träffade vi inte alls). sen träffade vi massa folk och det var askul, faktiskt. jag och elli lyckades med vårt mission (en av oss lite mer än den andra, vem säger jag inte!) och jag lyckades få tag i en finfin tröja med, haha (a).

gårdagen var asseg! haft ont i hela kroppen sen dess och mått ganska piss. men men, man mår som man förtjänar, antar jag ;) kvällen var värd allt detta iaf, helt klart! sov hemma hos elli inatt, vi kollade på en asdålig film på fyran. den här som går i fyra delar med massa kända svenska skådespelare. den sög hårt som fan. dubba svenska skådisar till svenska? what's the point? det förstörde allt, plus att skådespeleriet var urkasst. riktig besvikelse, trodde det skulle vara bra faktiskt.

nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska börja för dagen, (10.20), eftersom jag sov hos elli fick jag ingen sovmorgon, haha. men det gör inte så mycket. skönt att komma bort åså, så det är det faktiskt värt.
har superdupertråkigt, och är trött. men vad är livet utan lite sveda? ganska bra... men man skulle nog tröttna rejält fort på det med. att bara ha det bra hela tiden. man lär sig inte riktigt att uppskatta det fina i livet på samma sätt, utan tar allting för givet. det dummaste man kan göra. jag ska aldrigaldrigaldrig ta något eller någon för givet. det slutar bara med att någon blir sårad, oftast är det en själv.

nog med ordbajs. jag ska sitta här i tio minuter till innan elli och caroline slutar sin matte. så ska vi ut och röka. jag är ju deras lilla vovve som dom håller kopplad som alltid måste följa med ut och röka, hur kallt det än är. t o m om det regnar. stackars mig...

PUSSINUSSI <3

ellis kommentar

HAHA stumpan dåe <3<3

2009-09-14 @ 12:31:05
URL: http://justlikeelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0