tisdag.

kom nyss hem, har varit i stan ända sen jag sluta skolan vid tre. det har varit rätt kul, trots att jag varit segast på denna jord hela dagen. sover konstigt.. men jag fick iaf träffa många sötnosar idag såsom alva och albin(som hade en nära döden upplevelse nu i lördags, jävla idiot...) men glad att han mår bra nu iaf. eller bättre, han är fortfarande störd i huvet. eller ja, han är väldigt snäll och gullig också, så svårt att vara arg på han även när man vill och borde.
har haft huvudvärk i stort sätt hela vistelsen på stan vilket var mindre roligt. när vi kom till busstationen var det tusen fåglar som flög över mig och min tvilling och dom tvekade inte en sekund att lätta på trycket när dom kände för det. (ja, jag ska duscha direkt efter detta inlägg). annars har jag hoppat av matten idag, och anmält mig till engelska c istället. bli mycket bättre, hoppas jag. nu kommer mitt schema se helnice ut.

Måndag: 10.20 - 13.55
Tisdag: 10.00 - 14.50
Onsdag: 8.35 - 14.15
Torsdag: 8.35 - 16.45 (ganska sug..)
Fredag: 10.25 - 16.25 (också ganska sug..)


Ska duscha nu och sen sova, hurtröttsomhelst.

Godnatt på er, sötnosar.
pusspuss

e.ts kommentar

Ska också läsa engelska c :) och nu har du nästan likadant schema som mig, lite sämre

2009-09-02 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0