13/4-10

mådde inge vidare i morse så bestämde mig för o sjukanmäla mig från skolan. sov kvar ett tag hos min baby o tog ett bussen till uppsala. när jag kom hem gjorde jag typ ingenting. jag har bara suttit vid datorn o kollat på tv hela dagen. det har varit rätt chill ändå, inte orkat göra så mycket mera. sen har jag pratat med christoffer i telefon jättelänge, o han fick mig på bättre humör :) nyss tagit en dusch, nu väntar jag på mitt te sen ska jag upp igen till min sköna säng UTAN TÄCKE för kattfan har spytt i (som vanligt...) min säng. fattar inte varför det är så mysigt o spy i just min säng? varför inte typ elins eller malins? alltid min.. så jäkla irriterande. iaf så är mitt dunistäckis i torktumlaren, lär va torrt typ nästa vecka.

go'natt utan varken täcke eller baby!
pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0