Fredagsmyyys

nu sitter jag med malmö-ida från skåne ( ja, hon pratar skånska ;o ) o vi har precis varit ute med hennes morgoncigg o kaffe. snart ska vi tillbaka upp på mitt rum o städa för hon ska åka hem idag (inte till skåna, utan till linn. dom är sambos.) sen när vi är klara ska vi laga pannkakor o sen åka till staden där linn o hennes mamma (från skåne!) väntar för en mysig fika på storken. även min älskade vän linda kommer in (från ENKÖPING!) för o hämta sina grejjer hon lämnade hos mig i onsdags (som var awesome :D Christoffer överraskade mig med o komma ändå, så när jag klev av bussen i Uppsala stod han där :D (alla visste om det utom jag, o jag var tydligen korkad för det..(enligt ida)) (ja, pranteser is the shit)).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0